niedziela, 22 grudnia 2013

Dionizos (Krajan): Pan tu nie stał

Dzielnie walczę i podchodzę do kolejnego, przedostatniego już (możliwe, że w całym życiu) piwa z radomskiego Dionizosa. Średnia z dotychczasowych czterech wynosi 2,67 - jak więc mam się nastawiać pozytywnie? Mimo wszystko mam nadzieję, że podobnie jak poprzedniego jasnego lagera - Białego Kota - i to piwo będzie się dało przynajmniej pić.

Informacje ogólne:
Piwo: Pan tu nie stał
Kraj: Polska
Województwo: Kujawsko-pomorskie
Miasto: Trzeciewnica
Browar: Krajan (Dionizos)
Produkowane od: brak danych
Styl: jasny lager
Alkohol: 6%
Ekstrakt: nieznany
Objętość: 500 ml

Opakowanie
Etykieta w identycznym stylu co w Ciemność, widzę ciemność; również i tu na kapslu i szyjce naklejka z kodem QR, zatajone miejsce uwarzenia. Tym razem mam pewność, że to nie to samo piwo, co Biały Kot, jako że różni się zawartością alkoholu.
3,5/10


Barwa
Słomkowo-złote; nie robi szału, ale znacznie polepsza sprawę niesamowicie dynamicznie ulatujący gaz, ostatecznie dość ładne. 
3,5/5

Piana
Bardzo obfita, ale rzadka, dziurawa i nietrwała - szybko z wysokiej czapy zostają już tylko resztki na tafli. 
2/5

Zapach
Bardzo prosta, trochę kartonowa i zatęchła, ale nie okropna słodowość; nudny i ordynarny, jakkolwiek można przeżyć. 
2,5/10

Smak
Nuta kartonowa uwydatnia się tylko, a do tego dochodzi bardzo wyraźna kwaśność, która przykrywa nawet niezbyt wyszukaną słodowość; może nie z koszmaru, ale fatalne. 
2/10
Tekstura
Jedynie ona radzi sobie całkiem nieźle, choć wysycenie jest nieco za małe.
4/5

2.5/10

Niestety, drugi po Białym Kocie jasny lager z Dionizosa nie okazał się jednocześnie drugim po Białym Kocie piwem, które zdołałem wypić w całości. Przypomnę, że ogólnie było to już piąte z tego "browaru", co sprawia, że tak na oko połowa piw z bloga, których nie zdołałem wypić do końca, to te radomskie. To nawet mało powiedziane, bo o ile czasem wylewałem końcówki, tak piwa od Dionizosa potrafią wylądować w zlewie niemal w całości. Teraz to już drugi raz z rzędu i zaczynam się zastanawiać, kiedy ja się wreszcie po prostu napiję piwa. Na szczęście zostało już tylko jedno, ale muszę sobie od nich zrobić przerwę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz