sobota, 3 sierpnia 2013

Witnica: Lubuskie Miodowe [ciemne]

Pierwszy raz od dawna trafia mi w ręce piwo miodowe, czyli styl w Polsce równie często spotykany, co lekceważony przez establishment. Wersja Koreba okazała się niewypałem, zobaczymy, jak będzie tym razem.

Informacje ogólne:
Piwo: Lubuskie Miodowe [ciemne]
Kraj: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Witnica
Browar: Witnica
Produkowane od: 2010
Styl: miodowe
Alkohol: 4,2%
Ekstrakt: nieznany
Objętość: 500 ml

Opakowanie
Nędzne; etykieta mdła i banalna, choć bez tragedii, za to firmowy kapsel.
4,5/10




Barwa
Piękna, ciemnobrązowa, z ładnymi prześwitami pod światłem. 
4,5/5

Piana
Niewysoka, dość gęsta, umiarkowanie trwała.
3/5

Zapach
Najpierw przez sekundę czuć piwną słodowość, a potem wszystko dominuje miód; trochę za mało piwny, ale przyjemny.
7,5/10
Smak
Bardzo słodkie, trochę sztucznie, za bardzo nawet jak na typ piwa, zdecydowanie brakuje goryczki do skontrowania, gdyby była wysoka, mogłoby być bardzo ciekawie; miodowość jest nieoszukana, mocna, w miarę smaczna; na finiszu ciekawa nuta orzechowa; z niezłym potencjałem, ale przez przesadzoną słodycz można mieć duże problemy z dopiciem. 
6/10

Tekstura
Spore wysycenie, miejscami trochę za duże, ale chociaż ono przeciwstawia się słodkości.
4/5

6.0/10

Niezłe miodowe piwo, jak rzekłem - z potencjałem, jednak zmarnowanym. Czy kiedyś się to zmieni, już się nie dowiem, bo nie stać mnie na powtórne spożycie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz